کنترل کننده موقیعت (پوزیشنر) CMSH با استاندارد ارتباطی HART

CMSH-1

منعطف و اقتصادی

کنترل کننده موقعیت CMSH تمامی برتری‌های یک سامانه کنترل کننده موقعیت داری دینامیک قوی و اصطحلاک کم به همراه دبی خروجی هوای بالا و عمر کاری طولانی را ارایه می‌کند. شما اکنون تنها نبه یک تجهیز برای کنترل سریع و دقیق عملگرهای کوچک و یا بزرگ، خطی و یا دورانی، یک طرفه و یا دوطرفه، نیاز دارید. این برتری‌ها به همراه مصرف هوای داخلی کم بوده که هزینه بهره برداری را کاهش می‌دهد. فناوری ارتباطی 2 سیم، استاندارد ارتباطی HART، تابع‌های نظارتی موقعیت و سامانه ماژولار با تنوع بسیار زیاد، از ویژگی‌های این تجهیز است. این تجهیز انعطاف بسیار خوبی برای بازه بزرگی از کارکردها، ارایه می‌کند.

 

کاربرپسندی بالا

صفحه نمایش بزرگ به همراه متن ساده و جهت قابل چرخش نوشته‌ها، کار بررسی وضعیت سریع تجهیر را با استفاده از نوع بازخورد -مطابق با توصیه 107 نامور (NE)-، آسان‌تر می‌کند. با بهره گیری از کمک راه‌انداز، راه‌اندازی تجهیز، هیچ زمانی نگرفته و شما می‌تواندی متغیرهای کاربردی را متناسب با کاربرد خود، برای یک کنترل سریع و دقیق، انتخاب نمایید.

 

عیب یابی یکپارچه و درونی

هوشمند عیب یانی را ایجاد کرده و توالی کارکرد تجهیز –خرابی کمتر- را افزایش می‌دهد. اطمینان ایجاد شده با واررسی اضافی فشار جدایش حتا از آزمون‌های حرکتی نسبی عملگر، بیشتر است.

 

نصب ساده و قابلیت‌های بسیار

شما می‌توانید CMSH را با واسط نسب و روش معمولی VDE/VDI 384fi-1 به همراه لوله کشی خارجی نصب کرده و یا به سادگی و البته اطمینان بیشتر با کمک ماژول مسیر هوایی افزونه VDE/VDI 3847-2 بدون هیچ گونه لوله کشی اضافی و خارجی، نصب کنید.

 

نکته‌های ویژه و برجسته

• استاندارد ارتباطی HART
• فناوری ارتباط 2 تایی
• دبی هوای خروجی بالا
• مصرف هوای داخلی پایین
• دمای کاری از °C40- تا °C80+
• موقعیت اضطراری بسته، باز و یا حالت قفل (Fail safe)
• دارای اتصال دلخواه برای سنسور موقعیت خارجیکارکرد عالی با ماژول‌های افزونه پنوماتیک

 

بیشترین انعطاف برای بازه گوناگونی از کاربردها

انعطاف بالا و گزینه‌های کاربردی بسیار زیاد ارایه شده توسط CMSH، این تجهیز را به بهترین راهکار برای تقریبن تمامی کاربردها و نیازها، تبدیل می‌کند.

CMSH-2

انتخاب شما: عملگر یک طرفه یا دوطرفه و یا یک طراحی عمومی؟

کنترل کننده موقعیت CMSH برای نصب بر روی عملگرهای یک طرفه و دوطرفه طراحی شده است. انتخاب‌های شما شامل:
• خود را مجاب نموده که یکی از کنترل کننده موقعیت از پیش طراحی شده برای عملگرهای یک طرفه و یا دو طرفه و یا … را انتخاب کرده و به کار گیرید.
• همچنان منعطف مانده و طراحی عمومی را انتخاب کنید. با این طراحی، شما تصمیم می‌گیرید که CMSH چگونه و به سادگی با تجهیزات متفاوت پنوماتیکی کار کند.

CMSH-3

تابع‌های وارسی و عیب یابی

کنترل کننده موقعیت CMSH با عیب یابی همیشگی کارکرد فرآیند و سامانه، اطمینان و شفافیت کارایی را ارایه می کند.
تجهیز CMSH افزون بر وارسی خود، کارکردی که بایست کنترل شود را نیز وارسی می‌کند. همواره و در هر دو حالت (کارکرد درست و یا دارای انحراف)، مقدارهای مختلف در دسترس شما بوده و بازخوردهای وضعیت در شرایط انحراف بحرانی از برنامه کاری، بی درنگ، دریافت می‌شود.

CMSH-4

راه اندازی محلی و یا دسترسی از راه دور و یا هردو- با CMSH همه چیز ممکن است

شما برای راه انداره، بازیابی اطلاعات در هنگام کار تجهیز و یا تعمیر و عیب یابی، باید میان گزینه‌های کارکردی تجهیز، یکی را انتخاب کنید:
• در صفحه نمایش محلی (روی تجهیز): از منو تصویری و کاربرپسندنرم افزار استفاده کنید
• با دسترسی از راه دور: از انتقال دهننده‌های پایه EDD و یا FDT استفاده کنید.
انتقال اطلاعات بر پایه EDD و یا FDT به سامانه‌های کنترل توزیع شده سطح‌های بالایی و ابزار مدیریت دارای، اطلاعات بیشتری در باره فرآیند فراهم کرده و سامانه را قادر به تعمیر سریع و حتا پیش بینی نیاز به تعمیر شیر فرآیند می‌سازد. این رخداد، کارایی و در دسترس بودن سامانه و خط تولیدی را افزایش می‌دهد.

 

نصب ساده و قابل اعتماد

تجهیز CMSH از واسط‌های استاندارد پشتیبانی کرده و دارای امکانات و ویژگی‌های نوآورانه‌ای برای بازه بزرگی از کاربردها و کارکردها می‌باشد.

واسط نصب برای تمامی عملگرهای چارک گرد و خطی معمول

CMSH-5

ایده‌آل برای CMSH: ماژول های افزونه پنوماتیکی VTOP

با VTOP، امکانات تجهیز CMSH گسترده شده و به یک راهکار نوآورانه و کامل و با ابزار دقیق و تجهیزات گوناگون، تبدیل می‌شود. ایده تازه نصب تجهیزات، وظیفه خسته کننده نصب و اتصال اجزای مختلف از تامین کنندگان مختلف را از بین می‌برد. طراحی ماژولار (با حق ثبت اختراع محفوظ) با مسیر هوای افزونه، ماژول‌های مستقل را قادر می‌سازد تا بر پایه نیاز شما به یکدیگر متصل شده و یک مجموعه را شکل دهند. ترکیب CMSH و VTOP یک راه کار کامل که تا به حال در صنعت سابقه نداشته است را به شما ارایه می‌دهد.

CMSH-6

اطلاعات فنی

CMSH-7

 

گزینه‌های انتخابی

CMSH-8

 

شرایط کاری و بهره برداری

CMSH-9

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *