سیلندرهای DGC-K جمعوجور مثل سری DGP و از لحاظ عملکرد بیشک همانند سری DGC است.
![سیلندرهای DGC-K](https://iphaco.ir/wp-content/uploads/2024/02/dgc-k-cylinders-02.jpg)
سیلندرهای DGC-K و زمینههای کاربردی آن
کاربرد متداول
یک سیلندر بدون شفت به همراه راهنما (گاید) متحرک سوار بر سیلندر
![سیلندرهای DGC-K](https://iphaco.ir/wp-content/uploads/2024/02/dgc-k-cylinders-03.jpg)
پیشرفتهای فنی چشمگیر و قابل توجه در DGC-K
کاهش قابل توجه نشتیها
با ارتقاء نوار آببند DGC نشتیها به شکل چشمگیری کاهش یافتهاند
![سیلندرهای DGC-K](https://iphaco.ir/wp-content/uploads/2024/02/dgc-k-cylinders-04.jpg)
تثبیت نوار آببند و باند حفاظ
ارتقا طول کورس تا ۸/۵۰۰ میلیمتر
جلو گیری از افتادگی نوار آببند با استفاده از گیرههای جدید نسبت به سری DGC
استفاده از نوار محافظ مغناطیسی ( مگنتیک)
قابل استفاده در صنایع غذایی سیلندرهای DGC-K
با توجه به استفاده از گریس NSF-H1 که دارای استاندارد H-1 است در صورت تماس تصادفی با موادغذایی هیچگونه آلودگی ایجاد نمیکنند استفاده از DGC-K در صنایع غذایی هیچ منعی ندارد.
![سیلندرهای DGC-K](https://iphaco.ir/wp-content/uploads/2024/02/dgc-k-cylinders-05.jpg)
نحوه سفارشگذاری
مبانی محاسبه حمل در مجموعه سیلندر بدون شفت DGC-K و مقایسه آن با DGP
![سیلندرهای DGC-K](https://iphaco.ir/wp-content/uploads/2024/02/dgc-k-cylinders-07.jpg)
![سیلندرهای DGC-K](https://iphaco.ir/wp-content/uploads/2024/02/dgc-k-cylinders-08.jpg)