نکاتی درباره رگولاتورها

رگولاتورهای فستو
[vc_row css=”.vc_custom_1453128198958{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

نکاتی در مورد کارکرد رگولاتورها

آیا می­توان رگولاتورها را به صورت سری به یکدیگر متصل نمود؟

به طور معمول نمی­توان رگولاتورهای استاندارد را  به صورت سری به یکدیگر متصل نمود، هر رگولاتور جریان پایین دست خود را رگوله (تنظیم) می­نماید و در صورت اتصال به صورت سری توسط رگولاتورهای بالادستی محدود خواهند شد. فستو رگولاتورهای دارای قفل را برای شرایط کاری فوق پیشنهاد می­نماید.

آیا رگولاتورهای استاندارد می­توانند با گاز نیتروژن کار نمایند؟

رگولاتور می­تواند با گاز نیتروژن در فشارهای میانی (7تا 10 بار) کار نماید اما هیچ گارانتی برای طول عمر این تجهیز وجود ندارد.

نیتروژن مورد استفاده بایستی همواره در فاز گازی باشد. فشار و دمای کاری گاز نیتروژن بایستی به طور کامل با مقادیر ذکر شده برای هوای فشرده در دیتاشیت رگولاتور مطابقت داشته باشد.

آلودگی­های نیتروژن مانند، رطوبت، روغن و یا ذرات جامد معلق درگاز، بایستی دقیقن با شرایط ذکر شده برای هوای فشرده در کاتالوگ مطابقت داشته باشد.

کارکرد رگولاتور فستوآیا رگولاتورهای استاندارد می­توانند با گاز اکسیژن کار نمایند؟

هنگامی که این تجهیز با اکسیژن کار می­نماید بایستی دو قانون کلی را مد نظر قرار داد و رعایت نمود. اولین قانون این است که محصولات استاندارد ما برای کار با اکسیژن مناسب نمی­باشند. شما برای دانستن تجهیزات مناسب برای کار با اکسیژن می­توانید به Technical Hotline مراجعه نمایید.

رگولاتورهای فشار دارای چه نوع قفلی می­باشند؟

رگولاتورهای فشار قفل شو سری D دارای قفل نوع E11 می­باشند.

آیا مهره نصب گلویی رگولاتورها در بسته بندی تحویلی وجود دارد؟

مهره نصب گلویی (آلومینیومی) در رگولاتورهای فشار سری MS، سایزهای 4 و 6 تایپ های LR-… و LRB-… در بسته بندی تجهیز وجود دارد، این قطعه در تمامی رگولاتورهای فشار سری D وجود دارد.

چون معمولن از کیت­های نصب برای فیلتررگولاتورهای LFR-… و FRC-… استفاده می­شود، مهره نصب گلویی (آلومینیومی) در بسته بندی­ها وجود ندارد. این مهره نصب را می­توان به عنوان تجهیزات جانبی سفارش داد.

انواع رگولاتور فستو

آیا رگولاتورهای فشار فستو می­توانند با آب کار نمایند؟

تمامی رگولاتورهای فستو برای کار با گازهای خنثا طراحی شده است و بنابراین برای سیالات غیز گازی و مایع مناسب نمی باشند.

آیا می­توان یک رگولاتور LRP را در خط کاری قرار داد؟

هوای فشرده در یک خط کاری به صورت معمول در هر دو جهت جریان دارد. از آنجایی که رگولاتور LRP دارای مسیر برگشت هوا نمی­باشد، برای استفاده در خطوط کاری بایستی یک شیر یک طرفه (چک ولو) به صورت موازی با رگولاتور در مسیر تعبیه گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *